Gelukkig zijn, liefde, betrouwbaarheid, energie en identiteit. Allemaal onderwerpen waar wij mensen allemaal mee te maken hebben, maar lang niet allemaal over kunnen hebben in onze sociale omgeving. Mensen vinden het raar als je over dat soort onderwerpen begint. Ik kreeg ook laatst de vraag “Waarom maak ik Inspirerende Hutspot en wat is je winstmodel voor dit soort video’s?” waarop ik dan graag antwoord “Er is geen winstmodel hierin voor mij,” wat niet helemaal waar is natuurlijk, maar er zit geen winstmodel in perse, want ik maak deze video’s als onderdeel van mijn personal branding. Je zou deze video’s kunnen zien als een vorm van marketing, want daar door heb ik veel opdrachten binnen gekregen van ondernemers die deze video’s zagen van Inspirerende Hutspot en die deze “Tone of voice” ook in hun bedrijfvideo’s wilden. Ga daarom jouw verhaal vertellen van jouw bedrijf. Wat is jou verhaal? Wat is mijn verhaal: waar ik in geloof, hoe ik de wereld zie en wat ik belangrijk vind in de wereld. Wat vind jij belangrijk in de wereld? Ga dat delen. Ga je identiteit als mens, als merk communiceren, zodat andere mensen weten of zij nou wel of geen zaken met je willen doen. Dat maakt een heel groot filter, want er zijn ongetwijfeld ondernemers en mensen die door dat ik Inspirerende Hutspot maak met mij geen zaken willen doen. Nou, dat komt goed uit, want ik dan ook niet met hen. Ik wil zaken doen met mensen die gelijk gestemd zijn. Dan wordt het leuk, dan wordt het super. Dat is mijn winst model van Inspirerende Hutspot.